Обслуговування BAS
Бізнес і конкуренція ніколи не стоять на місці і кожен керівник бізнесу хоче щоб його підприємство було попереду конкурентів. А для цього необхідно завжди мати найсвіжіше програмне забезпечення відповідає сучасним вимогам і максимально автоматизувати всі процеси. Крім того необхідно мати потрібними даними для прийняття правильних рішень. Для цього і існує така послуга як Обслуговування BAS.
Які цілі переслідує обслуговування BAS?
- Це написання нових або редагування існуючих звітів.
- Створення додаткових обробок різного спрямування.
- Своєчасне оновлення програми і регламентованої звітності.
- Консультування користувачів по роботі з програмою
- Контроль над створенням резервних копій, щоб максимально убезпечити бізнес замовника.
- Ще в обслуговування BAS входить пошук помилок користувачів, коли щось в системі йде не так.
- Допомога у створенні технічного завдання на розробку.
- Створення документації та правил роботи в системі.
- Створення та налагодження нових користувачів програми.
Існує 2 види обслуговування BAS:
- Абонентське обслуговування BAS в якому ви оплачуєте фіксовану суму кожен місяць і маєте можливість звертатися за консультаціями певну кількість годин на місяць.
- Стандартне віддалене обслуговування BAS – в якому фіксується кожне ваше звернення і в кінці місяця виставляється рахунок за використану для вашого підприємства час.
Послуги з BAS обслуговування – це досить популярна послуга яка зазвичай відбувається віддалено. Сучасні технології дозволяють аналітику-консультанту бачити ваш монітор і спільно з вами керувати вашим комп’ютером. А адже раніше обслуговування BAS було набагато складніше, так як аналітику доводилося щоразу при зверненні замовника застосовувати всі свої телепатичні здібності. Зараз же, віддалене обслуговування BAS дозволяє заощадити час, гроші а так само сили.
Обов’язкове обслуговування BAS завжди потрібно будь-якому бізнесу точно так само як автомобілю необхідний автосервіс. Як кажуть – “Хочеш кататися – вмій і саночки возити”. Ось саме цим ми і займаємося – акуратненько і вчасно возимо ваші саночки, щоб ваша робота в програмі була легкою і комфортною.
У нашій роботі головне це швидкість відповіді замовнику на його питання. Фабрика управління бізнесом націлена на те щоб замовник здійснивши дзвінок в службу підтримки відразу отримав відповідь на своє питання. Це і дозволяє нам зробити обслуговування програми BAS комфортним. У нас ніколи не нагрублять вам. Служба підтримки уважно вас вислухає, при необхідності підключиться до вашого комп’ютера і дасть вам відповідь на ваше запитання. У разі коли питання складне, ми ставимо його в план робіт на найближчий час (зазвичай це в той же день), розглядаємо його в плановому порядку (якщо потрібно вдаючись до допомоги програмістів) і все таки видаємо вам вашу відповідь.
З нами працювати легко і комфортно.
Телефонуйте або замовте обслуговування BAS у нас тут
Дивіться так само про налаштування BAS