Супровід і підтримка програм “1АС:Підприємство” та BAS.
Супровід програм “1С:Підприємство” та BAS це дуже важливий момент у житті підприємства, так як при якихось проблемних ситуаціях (а таких може бути величезна кількість, починаючи з нерозуміння користувачами принципу роботи, закінчуючи помилками в базі даних) важливо не втрачати часу на їх усунення. Супровід “1С:Підприємство” та BAS дуже важливо і вибір партнера по підтримці “1С:Підприємство” та BAS повинен бути заснований саме на цьому. Наша підтримка вважає, що важливо виправити ситуацію або проконсультувати користувача в найкоротші терміни і зробити це якісно.
Чим відрізняється наше супровід “1С:Підприємство” та BAS?
Фабрика управління бізнесом відрізняється тим, що здійснюємо регулярне супровід “1С:Підприємство” та BAS в найкоротші терміни (зазвичай відразу в момент звернення замовника). Ми розуміємо, що кожна хвилина простою підприємства замовника може привести до величезних фінансових втрат, а цього допускати не можна. Тому віддалене супровід “1С:Підприємство” та BAS (це можливість віддалено підключитися до бази даних Замовника або до його робочого столу) дуже нас виручає. За допомогою спеціальних програм ми можемо бачити зображення вашого екрану і легше зрозуміти і вирішити виниклі питання.
Які зазвичай питання виникають при послузі супровід:
- Оновлення програми до останнього релізу (підтримка актуальності).
- Оновлення регламентованої звітності для бухгалтерії (підтримка актуальності).
- Консультації користувачам по правильній роботі в програмі.
- Пошук помилок і неправильно введеної інформації.
- Аналіз бази даних на предмет наявності помилок в ній.
- Відновлення бази даних після її поломки.
- Регулярне створення резервних копій бази даних.
- Відновлення бази з резервної копії.
- Адміністрування системи.
- Створення користувачів.
- Налаштування інтерфейсів користувачів.
- Установка “1С:Підприємство” та BAS.
- Налаштування серверної платформи.
Послуги з супроводу “1С:Підприємство” чи BAS включають в себе супровід програмних продуктів “1С:Підприємство” та BAS, або це іншими словами підтримка, або техпідтримка, підтримка конфігурацій “1С:Підприємство” чи BAS, підтримка користувачів “1С:Підприємство” чи BAS, технічна підтримка “1С:Підприємство” чи BAS. Супровід системи досить широко і іноді не закачується перерахованими видами.
Яким чином відбувається підтримка або супровід програм:
- Ви звертаєтеся в службу підтримки по телефону.
- Задаєте консультанту питання яке вас цікавить.
- Якщо в рішенні виниклого питання потрібна допомога програміста – ставиться завдання програмісту розібратися з заданим питанням, якщо ж допомогу програміста не вимагається, то ви тут же отримуєте відповідь від консультанта. Якщо ж питання вимагає аналізу введених даних, то консультант проводить аналіз введених даних в програму, знаходить проблему і інструктує, як ви можете її виправити. Якщо у вас не виходить самостійно виправити дані, то консультант це робить спільно з вами під вашим контролем.
- Фіксується час витрачений консультантом на супровід з кратністю в 15 хвилин.
- В кінці місяця вам виставляється рахунок на оплату за супровід, в якому зазначено кожне ваше звернення, зафіксовано час і вказана сума згідно з поточними діючими тарифами.
- Ви оплачуєте виставлений рахунок за підтримку і підписуєте акт виконаних робіт.
Супровід “1С:Підприємство” та BAS дуже важливо, коли в програмі працює багато користувачів. Люди роблять багато помилок, навіть не підозрюючи про це. І кожна помилка в результаті може привести до фінансових втрат, що неприпустимо для бізнесу. Супровід “1С:Підприємство” та BAS іноді проводиться після робочого дня, коли з базою ніхто не працює – це робиться для того щоб підтримка не заважала роботі користувачів. Підтримка дуже важлива, так як без підтримки, без можливості звернутися до кваліфікованих фахівців із супроводу бізнес знаходиться під загрозою. Ми прекрасно це розуміємо, тому підтримка нами здійснюється на високому рівні.