Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі.

 

Чому 96% наших замовників працюють з нами до цих пір? Це працює в будь-якому бізнесі.

 

Постановка питання:

 

Я як засновник компанії “Фабрика управління бізнесом” задавав собі таке питання, “що ми робимо таке, що майже всі замовники зробивши у нас перше замовлення, залишаються з нами на весь життєвий цикл своєї компанії”. Адже ми нічого особливого не робимо, ми просто знаємо програму 1С:Підприємство та BAS, знаємо мову програмування, структуру конфігурацій, правильно пишемо код і робимо це в обумовлений термін.

Відповідь

 

І відповідь я знайшов в роботах філософа Рона Хаббарда. Вона відповідь була така: “часом швидкість надання послуг має більше значення ніж якість”.

І тут я зрозумів у чому наша перевага і чому люди працюють з нами. 

Все просто. Ми пишемо правильний код, і до того ж, надаємо послуги швидко. Нашим замовникам важлива швидкість нашої реакції, інакше це призводить до втрати грошей.

Рішення

 

Коли я це зрозумів, я розробив стратегію роботи з замовниками. І вона полягає в наступному:

  1. Дзвінок замовника повинен бути прийнятий в робочий час завжди. Якщо під час звернення замовника співробітник зайнятий розмовою або працює віддалено з іншим замовником, після завершення розмови необхідно в обов’язковому порядку перетелефонувати. 
  2. Розробив класифікацію звернень.
    а) – консультація (відбувається відразу в момент звернення замовника. Якщо в даний момент ведеться робота з іншим замовником, то питання направляється іншого фахівця, або відбувається після закінчення роботи з поточним замовником).
    б) – постановка задачі. Виробляється в будь-який зручний для замовника і фахівця час.
    в) – розробка програми. Відбувається в будь-який час в порядку черги, якщо в цей момент немає звернення замовника за консультацією.
    г) – аварійні роботи, тобто відновлення роботи програми в разі збою. Це першочергове завдання, яка має найвищий пріоритет. Виконується в будь-який день тижня під час з 8:00 до 22:00, за умови наявності у фахівця доступу до мережі інтернет і комп’ютера. Якщо такої можливості немає, відбувається пошук фахівця, який може виконати відновлення роботи програми.

Виводи

Те що ми робимо свою роботу якісно це звичайно здорово, але швидкість обслуговування в нашій роботі це найважливіший фактор. Бізнес не любить чекати. В очікуванні він втрачає гроші і ми це розуміємо.

Тепер ви знаєте чому з нами працюють 96% замовників на протязі всього життєвого циклу свого бізнесу. У 2001 році в мене з’явився перший замовник і до сих пір він працює з нами. А це вже серйозний показник.

Який регламент проведення робіт:

  1. Ви озвучуєте проблему.
  2. Ми вам пропонуємо спосіб її вирішення, обговорюємо результат і в разі необхідності складаємо письмове технічне завдання.
  3. Виконуємо роботи або розробку, при необхідності пишемо документацію.
  4. Демонструємо вам результат. Ви приймаєте роботи або відправляєте на доопрацювання.
  5. Ви проводите оплату.

І ще один фактор. На всі виконані роботи ми даємо гарантію 6 місяців.

Замовте зараз консультацію нашого спеціаліста  тут → Замовити консультацію