Чому 96% наших замовників працюють з нами до цих пір? Це працює в будь-якому бізнесі.
Постановка питання:
Я як засновник компанії “Фабрика управління бізнесом” задавав собі таке питання, “що ми робимо таке, що майже всі замовники зробивши у нас перше замовлення, залишаються з нами на весь життєвий цикл своєї компанії”. Адже ми нічого особливого не робимо, ми просто знаємо програму BAS, знаємо мову програмування, структуру конфігурацій, правильно пишемо код і робимо це в обумовлений термін.
Відповідь
І відповідь я знайшов в роботах філософа Рона Хаббарда. Вона відповідь була така: “часом швидкість надання послуг має більше значення ніж якість”.
І тут я зрозумів у чому наша перевага і чому люди працюють з нами.
Все просто. Ми пишемо правильний код, і до того ж, надаємо послуги швидко. Нашим замовникам важлива швидкість нашої реакції, інакше це призводить до втрати грошей.
Рішення
Коли я це зрозумів, я розробив стратегію роботи з замовниками. І вона полягає в наступному:
- Дзвінок замовника повинен бути прийнятий в робочий час завжди. Якщо під час звернення замовника співробітник зайнятий розмовою або працює віддалено з іншим замовником, після завершення розмови необхідно в обов’язковому порядку перетелефонувати.
- Розробив класифікацію звернень.
а) – консультація (відбувається відразу в момент звернення замовника. Якщо в даний момент ведеться робота з іншим замовником, то питання направляється іншого фахівця, або відбувається після закінчення роботи з поточним замовником).
б) – постановка задачі. Виробляється в будь-який зручний для замовника і фахівця час.
в) – розробка програми. Відбувається в будь-який час в порядку черги, якщо в цей момент немає звернення замовника за консультацією.
г) – аварійні роботи, тобто відновлення роботи програми в разі збою. Це першочергове завдання, яка має найвищий пріоритет. Виконується в будь-який день тижня під час з 8:00 до 22:00, за умови наявності у фахівця доступу до мережі інтернет і комп’ютера. Якщо такої можливості немає, відбувається пошук фахівця, який може виконати відновлення роботи програми.
Виводи
Те що ми робимо свою роботу якісно це звичайно здорово, але швидкість обслуговування в нашій роботі це найважливіший фактор. Бізнес не любить чекати. В очікуванні він втрачає гроші і ми це розуміємо.
Тепер ви знаєте чому з нами працюють 96% замовників на протязі всього життєвого циклу свого бізнесу. У 2001 році в мене з’явився перший замовник і до сих пір він працює з нами. А це вже серйозний показник.
Який регламент проведення робіт:
- Ви озвучуєте проблему.
- Ми вам пропонуємо спосіб її вирішення, обговорюємо результат і в разі необхідності складаємо письмове технічне завдання.
- Виконуємо роботи або розробку, при необхідності пишемо документацію.
- Демонструємо вам результат. Ви приймаєте роботи або відправляєте на доопрацювання.
- Ви проводите оплату.
І ще один фактор. На всі виконані роботи ми даємо гарантію 6 місяців.
Замовте зараз консультацію нашого спеціаліста тут → Замовити консультацію ←