Skip to content
  • Про компанію
  • Контакти
  • Вакансії
  • Зворотній зв’язок
  • Facebook
Фабрика Управління Бізнесом
  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті
call+38 (097) 377-02-04
Головна
/
Кейси по 1С та BAS
/
кейс 5 – автоматизація мережі роздрібних магазинів 1С

Як ми налагодили контроль в мережі роздрібних магазинів, прибрали пересортицю, вічні недостачі та збільшили продажі, зі слів замовника, приблизно на 20%.

Використовувана програма: “1С:Підприємство” – “Роздрібна торгівля”.

Замовник

Мережа роздрібних магазинів з продажу спиртних напоїв. У мережі є центральний склад та 6 магахинів. У торгівельній мережі усі товари мають штрихкод та на кожному робочомі місці встановлені сканери штрихкодів. От же облік товарів ведеться правильно.

Завдання

Замовник звернувся з цілим рядом проблем в його торгівельній мережі.

  1. Продавці крадуть.
  2. Постійні недостачі при інвентаризації.
  3. Було невдоволення клієнтів коли їм продавали товар за ціною вище ніж на ціннику, тобто видавали один товар, а в програмі вказували інший.
  4. Складно контролювати діяльність продавців.

Питань мало, але вони болючі і складні. Потрібно було щось придумати ,аби прибрати проблему у замовника.

Рішення

Провівши аналіз ситуації, ми побачили, що товарообіг завдяки сканерам штрихкодів ведеться точно. Приймання і відпуск товару відбувається за допомогою сканера штрихкоду. Замовник перевірив розливне обладнання, воно було в порядку. Залишилось тільки одне – людський фактор. Потрібно було щось придумати, аби зменшити вплив людського фактору на бізнес. Було зроблено наступне:

  1. Прибрали у продавців можливість бачити залишки. Ви скажете як так? А ось таке нестандартне рішення. Продавці не бачать залишків товарів ніде. Оперують тільки фактичним залишком на магазині.
  2. Встановили камери спостереження над кожною касою, підключили їх до спеціального онлайн сервісу, і інтегрували цей сервіс з програмою 1С: Підприємство. В сервіс передається інформація про всі дії касира: додавання товару в чек, видалення товару, збільшення або зменшення кількості, пробиття чека та інше. Частина з операція мають статус “зелена”, частина – “червона”. Червоні – тому що вони сумнівні і вимагають перевірки.
  3. У робочому місці касира створили зверху спеціальне поле. У це поле виводиться зображення товару після того як додадуть товар в чек вручну або за допомогою сканування сканером штрих-кодів.

Що отримав замовник

  1. Прибрали пересортицу, тому що касир звіряє зображення товару на комп’ютері з самим товаром.
  2. Прибрали недостачі, тому що продавці не бачать залишку товару в програмі і інвентаризації проводяться щотижня при перезміні. Раніше продавці могли звірити залишок в програмі з фактичним залишком і якщо був надлишок – продати його без чека. Зараз такого немає.
  3. Завдяки інтегрованій системі відеоспостереження виявлення фактів зловживання стало дуже швидким і служба безпеки стала витрачати всього лише 40 хвилин в день на контроль семи продавців, так як проглядається відео з камери тільки в момент коли є проблема (на тимчасовій лінії проблемні місця вказані червоним кольором) .
  4. Продажі зросли на 20 відсотків завдяки цьому комплексу заходів.
  5. Продавці стали більш дисципліновані, так як розуміють що за їх роботою ведеться повний контроль.

Власник бізнесу після запуску системи в експлуатацію мені розповів що ефект від цього просто вражаючий, і не соромлячись сказав, що він до цього йшов 12 років. 

Поділитися
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Pinterest

Свежие статьи

  • Як створити чисту базу BAS 19.08.2021
  • Відмінності файлової і клієнт серверної версії BAS. Що обрати. 17.08.2021
  • BAS тормозить. Що робити і як прискорити роботу програми. 23.02.2021
  • Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі. 22.02.2021
  • Як прискорити процес роботи з товарами в BAS. Покрокова інструкція. 18.02.2021

Отзывы наших заказчиков

Михайло Гриськов
ПП “Кова” – мережа продуктових магазинів
Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Булелык Ольга Романовна
Запуск та настройка системи виробництва на ТОВ “Проскурів-Агро”
В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з...

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з центральною базою даних. Нарахування зарплати і здача регламентованої звітності робиться швидко. В системі є дуже гнучкі звіти користуватися якими одне задоволення.

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

2.0
2
  • Facebook
Copyright © 2020 Фабрика управління бізнесом. Усі права захищені.

| Політика конфіденційності | | Відмова від відповідальності | | Згода з розсилкою |

  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті