Skip to content
  • Про компанію
  • Контакти
  • Вакансії
  • Зворотній зв’язок
  • Facebook
Фабрика Управління Бізнесом
  • Головна
  • 1С:Підприємство
  • BAS
  • Послуги
  • Кейси
  • Статті
call+38 (097) 377-02-04
Головна
/
Кейси по 1С та BAS
/
Кейс – 12 – впровадження “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою” у виробничій компанії

Приклад впровадження програми
“1С: Підприємство” Управління невелика Фірмою”
у виробничій компанії.

Замовник

 

Виробнича компанія, яка виробляє і продає рамки для картин. Іншими словами – “багетна майстерня”.

Завдання

 

Потрібно було:

  • автоматизувати облік матеріалів,
  • виготовленої продукції,
  • нарахування зарплати співробітникам,
  • взаєморозрахунки з покупцями і постачальниками,
  • отримати фінансовий результат.
  • Так само потрібно було автоматизувати розрахунок ціни кожного виробу, яка залежав від розмірів вироби, використовуваних матеріалів, форми і складності виготовлення.

Рішення

 

Для такої нескладної завдання була обрана програма “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою”, яка по функціональності дуже добре підходила під цей вид бізнесу.

Проект розбили на кілька частин.

  1. Опис і розробка процесу визначення продажної ціни виробу.
  2. Опис бізнес-процесів виробництва.
  3. Розробку і настройку процесів в програмі “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою”.
  4. Навчання співробітників і опрацювання з ними виконуваних функцій
  5. Введення початкових залишків.
  6. Запуск програми “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою” в експлуатацію.

Над першим пунктом спільно з замовником працювали близько двох тижнів. Формули розрахунку були в голові у замовника, і треба було їх формалізувати на папері. Кілька разів зустрічалися з замовником поки народилися формули. Після того як тільки формули з’явилися на папері, ми створили спеціальний документ “Розрахунок рамки”, і в ньому втілили всю складну методологію розрахунку продажної ціни. Рамки бувають внутрішні, зовнішні, може бути кілька шарів, і кожен шар має свої розміри і місце розташування, може використовуватися різний кріплення, і ще маса нюансів.

Загалом, всі ці нюанси були прописані в документі “Розрахунок рамки”. З цього документа є можливість роздрукувати технологічну карту, яка передається в цех виробництва. У ній чітко прописано що і як робити. Реально круто вийшло, по цій технологічній карті рамку міг зробити навіть студент.

Як тільки ми закінчили з розрахунком, ми з замовником пропрацювали все бізнес процеси підприємства і наклали їх на програму. Довелося дописати ряд моментів, яких не було в стандартному функціоналі програми “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою”. Дописали автоматичний розрахунок зарплати згідно з технологічними картами. Зараз бухгалтерія вказує хто виконав кожну операцію, і система автоматично нараховує зарплату співробітникам. Ще дописали ряд моментів, вони не значні, і приступили до навчання персоналу. Дуже добре що в бухгалтерії були адекватні люди і процес просувався досить швидко. Через тиждень я побачив що бухгалтерія вже вміє працювати в тестовій версії програми і ми визначили дату запуску програми в роботу. 

Наступним етапом була завантаження матеріалів в довідник “номенклатура” з файлу Excel. Прописали і виконали завантаження даних, перевірили ще раз все правильно загрузилось і сповістили замовника що можна вводити початкові залишки і запускати систему в роботу.

За 2 дні була проведена тотальна інвентаризація матеріалів, введені початкові залишки і програма “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою” була запущена.

В результаті замовник отримав програму “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою”, в якій фіксується весь процес – від прийому заявки і розрахунку вартості до передачі продукції покупцеві і фінансового результату.

Що отримав замовник

 

  1. Розрахунок вартості продукції робиться точно, і помилка там можливо тільки якщо оператор введе невірні дані.
  2. Один бухгалтер справляється з усім обліком.
  3. Після закриття місяця програма “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою” знає собівартість кожної виробленої одиниці продукції, чітко видно з чого складається її собівартість (матеріали, зарплата, інші витрати) і з легкістю показує фінансовий результат діяльності підприємства.
  4. Якщо раніше зарплату бухгалтер нараховував протягом 4 днів, зараз це відбувається автоматично при проведенні документа виробництва, і на створення документа “Платіжна відомість” йдуть лічені секунди.
  5. Взаєморозрахунки ведуться також у програмі “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою” а не в Ексель, що дуже зручно і економить час бухгалтера.
  6. Власник бізнесу не витрачає купу часу на управління бізнесом, а займається його розвитком.

Загалом, суцільні плюси.

Скажу вам більше. Після того як ми автоматизували це виробництво, ще протягом року замовник “шліфував” деякі бізнес-процеси, довів їх до розуму, потім ми підлаштували під них програму “1С:Підприємство” Управління невелика Фірмою”, і він зайнявся розвитком свого другого бізнесу, так як цей у нього вже не відбирав купу часу, як було раніше.

Поділитися
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Pinterest

Свежие статьи

  • 1С:Підприємство або BAS тормозить. Що робити і як прискорити роботу програми. 23.02.2021
  • Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі. 22.02.2021
  • Як прискорити процес роботи з товарами в 1С:Підприємство чи BAS. Покрокова інструкція. 18.02.2021
  • Як нарахувати зарплату співробітникам за роботи, які вони виконали для клієнтів в програмі “1С:Підприємство” “Управління невелика Фірмою”. 17.02.2021
  • Як планувати зайнятість персоналу в 1С:Підприємство Управління невелика Фірмою (УНФ) Малый бизнес 17.02.2021

Отзывы наших заказчиков

Михайло Гриськов
ПП “Кова” – мережа продуктових магазинів
Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Булелык Ольга Романовна
Запуск та настройка системи виробництва на ТОВ “Проскурів-Агро”
В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з...

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з центральною базою даних. Нарахування зарплати і здача регламентованої звітності робиться швидко. В системі є дуже гнучкі звіти користуватися якими одне задоволення.

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

2.0
2
  • Facebook
Copyright © 2020 Фабрика управління бізнесом. Усі права захищені.

| Політика конфіденційності | | Відмова від відповідальності | | Згода з розсилкою |

  • Головна
  • 1С:Підприємство
  • BAS
  • Послуги
  • Кейси
  • Статті