Skip to content
  • Про компанію
  • Контакти
  • Вакансії
  • Зворотній зв’язок
  • Facebook
Фабрика Управління Бізнесом
  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті
call+38 (097) 377-02-04
Головна
/
FlyDoc
/
Завантажити flydoc

Завантажити FlyDoc

Реліз 1.1.3.8 – Завантажити

Зміни в програмі:

Мінімальна версія EDI-провайдера 1.0.42.
Реалізовано можливість відправки посилання на документ.
При відправці електронного документу автоматично формується посилання на документ. Посилання на документ можна побачити в події “Відправлення” по відповідному електронному документу та відправити контрагенту.
В формі відображення електронного документу є поле “Відправка посилання на документ”. По кнопці “Налаштувати” можна вказати список адрес електронної пошти, на яку буде автоматично відправлено електронний лист при відправленні електронного документу.
При налаштуванні адресу електронної пошти в формі “Контактні дані контрагентів” можна встановити відмітку “Відправляти посилання на документ автоматично”.
Факт відправлення електронного листа із посиланням на документ фіксується в події “Відправлення посилання на документ” по відповідному електронному документу.
Функція відправки посилання на документ працює для контрагентів-отримувачів, які виконують або виконували раніше обмін електронними документами на платформі ПТАХ або працюють (ли) з продуктами: «M.E.Doc», «FREDO», «FlyDoc», «СОТА».

Вкладення до електронного документу.
Сервіс обміну електронними документами ПТАХ не дозволяє відправляти вкладення до електроних документів, розміром більше 20МБ. У FlyDoc реалізовано відображення розміру вкладених файлів, а також контроль на перевищення розміру при підписанні електронного документу.
Повторна відправка Документів/Квитанцій.
В журналі електронних документів добавлено кнопку командної панелі “Відправити повторно Документ/Квитанції”.
Налаштування правил створення документів.
В налаштуваннях правил створення документів на закладці “Налаштування типової схеми” можна встановити відмітку “Використовувати як типову схему”. Після чого дані правила можна використовувати при налаштуванні правил створення документів для інших шаблонів електронних документів. Для чого достатньо вибрати типову схему та налаштувати відповідність полів.
Виправлено виявлені помилки.

Реліз 1.1.3.7 – Завантажити

Зміни в програмі:

Встановлена ​​мінімальна версія EDI-провайдера 1.0.40.
Реалізована можливість роботи з примітками до вхідних і вихідних документів. Для вихідних документів значення поля «Примітка» можна встановити у відповідному полі в формі «Відображення електронних документів». Якщо в налаштуваннях Віда електронного документа встановити «Відправляти коментар», то «Примітка» за замовчуванням буде заповнюватися значенням поля «Коментар» з облікового документа.Додані колонки «Сума без ПДВ» і «Сума ПДВ». У реєстрі електронних документів на Робочому столі додані колонки «Сума без ПДВ» і «Сума ПДВ» відповідно до обліковим документом.
Реалізована можливість «Приховати налаштування відбору» на Робочому столі. Виправлено деякі помилки.

Поділитися
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Pinterest

Свежие статьи

  • Як створити чисту базу BAS 19.08.2021
  • Відмінності файлової і клієнт серверної версії BAS. Що обрати. 17.08.2021
  • BAS тормозить. Що робити і як прискорити роботу програми. 23.02.2021
  • Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі. 22.02.2021
  • Як прискорити процес роботи з товарами в BAS. Покрокова інструкція. 18.02.2021

Отзывы наших заказчиков

Михайло Гриськов
ПП “Кова” – мережа продуктових магазинів
Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Булелык Ольга Романовна
Запуск та настройка системи виробництва на ТОВ “Проскурів-Агро”
В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з...

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з центральною базою даних. Нарахування зарплати і здача регламентованої звітності робиться швидко. В системі є дуже гнучкі звіти користуватися якими одне задоволення.

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

2.0
2
  • Facebook
Copyright © 2020 Фабрика управління бізнесом. Усі права захищені.

| Політика конфіденційності | | Відмова від відповідальності | | Згода з розсилкою |

Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з політикою конфіденційності і надаєте дозвіл на встановлення Cookies

  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті