1С:Підприємство “Управління торговим підприємством” для України
УТП для України
Управління торговим підприємством в сучасних реаліях вимагає до себе постійної уваги, високого професіоналізму і здатності якісно готувати необхідні документи і максимально ясно бачити загальну картину. Займатися одночасно управлінським, бухгалтерським і податковим обліком на торговому підприємстві непросто навіть підготовленого фахівця. Але ж, крім цього, правильно побудоване УТП вимагає проведення торгових операцій, роботи з кадрами, управління формуванням і прийомом внутрішньої звітності. Абсолютно ясно, що автоматизація цих процесів УТП не тільки значно спростить управління, але і вбереже від безлічі помилок через людський фактор, при будівництві максимально ефективного УТП.
Продукт УТП
1С:Підприємство і УТП – перевірений багаторічною практикою програмне забезпечення, що дозволяє зробити діяльність торгового підприємства в торговельній сфері більш простою і комфортною. Даний продукт є комплексним засобом, що допомагає якісно налаштувати управління торговимпредприятием.
Конфігурація управління торговим підприємством
Остання версія програмної платформи УТП для України – “Управління торговим підприємством 8.3”. Серед безлічі конфігурацій 1 С для торгового підприємства спеціально розроблена “Управління торговим підприємством для України редакція 1.2”. Утп 1.2 – останній новітній реліз, добре зарекомендував себе в управлінні підприємством протягом декількох останніх років. У даній конфігурації виділені блоки, які відповідають за окремі напрямки в УТП. Кожен з напрямків виділено в окремий функціонал зі своїми інструментами, які використовує програма УТП:
- Управління торгівлею
- Облік по складу
- Каса і банківські операції
- Взаєморозрахунки
- Необоротні активи
- Персонал і заробітна плата
- Виробничий облік
- Бухгалтерський облік
- Податковий облік
- Створення звітів
Управління торгівлею
Даний розділ містить у собі такі підпункти як:
- Продажі, управління
- Плани з продажу
- Замовлення клієнтів
- Закупівлі
- Формування цін
- Блок з управління відносинами з клієнтами і постачальниками
Продажі, управління
Серед ключових завдань компанії в УТП одне з головних місць відведено продажу, включаючи аналіз поточного стану організації за цим напрямком і загальне планування показників продажів. Утп 8.3 дозволяє автоматизувати різні види роздрібних і оптових торгових операцій. Програмне забезпечення УТП має функціонал для оперування існуючими замовленнями, планувальники з продажу, загального контролю. Вбудовані в платформу УТП 8.3 схеми дають можливість ведення обліку в одному вікні програми навіть компаніям, у яких присутні різні типи реалізації продукції. Найбільш часто використовують в 1С:Підприємство і УТП 8.3 відвантаження прямо зі складу, реалізацію в кредит або через посередника, товар, який був знижений в ціні, а також інші можливості.
Плани з продажу
Поточний функціонал в 1С:Підприємство і “Управління торговим підприємством 8.3” дає можливість по планувати обсяг продажів організації, при цьому використовуються дані, накопичені за попередні періоди, а також дані про складські залишки і готівки замовленнях споживачів. Крім загального плану в УТП для торгового підприємства, доступна опція в УТП 8.3 складання планів продажів кожного відділу, по конкретним галузям (кінцевим споживачам) або ж обраним групам товарів і видів продуктів. В управління торговим підприємством конфігурація дозволяє контролювати виконання планів, завдяки інструментарію з порівняльного аналізу планових показників і реальної поточної ситуації по реалізації продукції підприємства.
Замовлення клієнтів
Функціонал “Управління торговим підприємством 8.2” дає можливість відстежувати статус замовлень і хід їх виконання, формувати звіти по аналітиці надходження оплати від клієнтів, запуску замовлень у роботу і інших запитах УТП.
Закупівлі
Дозволяють управляти роботою на платформі УТП 8.3 з постачальниками. Створення оперативного плану закупівель, організація і контроль замовлення постачальників, відстеження додаткових умов договорів, формування графіків оплати та поставок – лише небагато з широкого переліку доступного функціоналу УТП. Якісно налаштоване управління торговим підприємством складно уявити без належного функціонування цього розділу УТП.
Формування цін
В 1 С УТП 8.3 доступно встановлення ціни і знижки, порівняння відпускної ціни з пропозиціями постачальників і конкурентів, автоматичне оновлення даних за цінами торгового підприємства.
Блок з управління відносинами з клієнтами і постачальниками
У функціонал підсистеми в 1С:Підприємство і “управління торговим підприємством” для України включена детальна база по даних контрагентів, включно з контактною інформацією, відповідальними особами, дані з історії з замовлень з кожним контрагентом. Організатор автоматично нагадує про заходи, важливі дати осіб, з якими підтримуються ділові стосунки. Програма УТП дозволяє аналізувати поточні замовлення, причини можливого і реального зриву замовлення, давати оцінку ефективності маркетингових методів управління торгового підприємства.
Можливості управління торговим підприємством для України
Крім широкого набору функцій з управління торгівлею, 8.3 управління торговим підприємством володіє вичерпним набором інструментів в інших підсистемах програмного продукту.
Управління торговим підприємством по складу дозволяє контролювати пересування запасів, вести картки складського обліку;
для бухгалтера в УТП доступні функції вивантаження платежів, формування бухгалтерських проводок, ведення обліку за основними засобами, проведення автоматичного розрахунку виплат персоналу; автоматичне створення актуального збірника стандартних звітів (фінансові результати, баланс підприємства, розрахунок акцизного збору, єдиний податок та інші). Функція використання електронного підпису в УТП дозволяє відразу направляти звітність до органів контролю;
для відділу кадрів в УТП доступний облік співробітників, створення штатних розкладів, збереження інформації з кадрів, автоматичні звіти (на основі кадрових документів, лікарняних листів, переміщень, відряджень).
Цена продукта 22000 грн.