Як нарахувати зарплату співробітникам за роботи, які вони виконали для клієнтів в програмі "1С:Підприємство" "Управління невелика Фірмою".

Розглянемо як це робиться в самій популярній програмі для ведення управлінського обліку на малих підприємствах, які надають послуги. Вона називається “1С:Підприємство” “Управління невелика Фірмою” скорочено “УНФ”.

У програмі УНФ є можливість розраховувати як погодинну оплату праці, так і відрядну.

Наприклад у вас стоїть таке завдання:

Ваша компанія надає послуги з прибирання приміщень. Послуга коштує 1000 грн.

Зарплата персоналу при цьому становить 500 гривень.

Збирання виробляє 2 людини. Один з них майстер – Мастеровой Іван, другий учень – Учнів Семен. Майстру ми нараховуємо 60%, учневі 40%.

Для того щоб відобразити в програмі дану операцію потрібно створити документ “Заказ-Наряд”, де вказати саму послугу, її вартість, і перейти в закладку “Зарплата”.

Тут немає нічого складного. Потрібно додати двох співробітників. У майстрових проставити коефіцієнт трудової участі (КТУ) 60%, а ученикові проставити КТУ – 40%. У обох в колонці “Розмір” проставити 500 грн. І система автоматично розраховує суму, яка покладена кожному співробітнику.

Ось так це виглядає на прикладі:

Начисление зарплаты в 1С УНФ

Можна автоматизувати заповнення цієї табличній частині, якщо ви використовуєте бригадний метод. Можна створити бригади, до яких включити співробітників і натисканням однієї кнопки заповнювати табличну частину. Це прискорить процес.

Якщо ж у вас прибирання виробляють два співробітника, і обидва майстри, то в цьому випадку ви встановлюєте КТУ = 1 кожному співробітнику.

Якщо ви зарплату нараховуєте відсотком від виконаних робіт, то це також передбачено в програмі. Наприклад ви платите 50% від виконаних робіт. У цьому випадку вибирається інший вид нарахування. Це “Відрядна оплата (% від суми)” і документ заповнюється наступним чином:

Сдельная зарплата в наряд заказе в УНФ
УНФ – Сдельная зарплата в наряд заказе

 

В колонці “Розмір” ви встановлюєте відсоток від суми замовлення. Це дуже зручно.

Якщо вам потрібно списати матеріали зі складу, ви можете це зробити в закладці “Матеріали”. Наприклад ви використовували миючий засіб “Машенька”. Для цього ви додаєте в рядок на закладці “Матеріали” і вказуєте використана кількість. 

Таким чином, коли ви проведете документ, у вас спишеться зі складу матеріал, нараховується зарплата і виникне борг клієнта. Коли ви отримаєте гроші за роботи, ви внесете документ “Надходження в касу” і цим закриєте борг клієнта.

Висновки

Ось і все. Тепер ви знаєте, як просто оформити виконання робіт і нарахування зарплати. Найприємніше в цьому те, що коли настає момент виплати зарплати вам немає необхідності перелопачувати всі виконані роботи. Система автоматично підрахує всі що було нараховано співробітнику і видасть суму, яку йому потрібно сплатити.