Skip to content
  • Про компанію
  • Контакти
  • Вакансії
  • Зворотній зв’язок
  • Facebook
Фабрика Управління Бізнесом
  • Головна
  • 1С:Підприємство
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті
call+38 (097) 377-02-04
Головна
/
Кейси по 1С та BAS
/
keys-15 налаштування обміну між 1С:Підприємство та Bitrix24

Як ми прискорили роботу менеджерів інтернет магазину в кілька разів завдяки успішному запуску системи обміну замовленнями між 1С:Підприємство “Управління торговим підприємством” і CRM системою birtix24 (Бітрікс24).

Замовник

 

Замовником в цьому кейсі є велика компанія, яка торгує оптом електротехнічною продукцією. У компанії працює близько 140 чоловік. Використовується програма 1С:Підприємство “Управління торговим підприємством” (старої версії 1.1). Скорочено – УТП.

Завдання

 

У замовника є 3 сайта, з яких замовлення надходять в Бітрікс24. Необхідно організувати прийом замовлень з Бітрікс24 в 1С:Підприємство. Кожному сайту в 1С:Підприємство відповідає свій контрагент. І для того, щоб не плодити контрагентів, потрібно було в замовлення покупця підставляти одного з трьох. А для того щоб можна було ідентифікувати самих покупців, в замовленні покупцеві потрібно додати спеціальні поля.

Рішення

1 – Установка модуля обміну Бітрікс24.

Нам створили базу для розробки і насамперед ми завантажили модуль обміну з сайту Бітрікс і встановили його в саму УТП. Установка модуля пройшла безболісно, але модуль відмовився працювати. Копнули глибше і зрозуміли причину. 1С:Підприємство УТП мала дуже стару версію і не оновлювалася тривалий час. А самі модулі обміну Бітрікс містили в собі виклики загальних функцій. І був ряд функцій, яких в старій версії не було. 

Для того щоб модуль заробив довелося вносити оновлення “точково”, щоб не порушити роботи всієї системи. В результаті внесли відсутні модулі з самої останньої версії УТП і модуль запрацював.

2 – Запуск обміну 1С: Підприємство з Бітрікс24.

Модуль заробив,але поскільки у замовника біло 3 сайта, то перед тим як налаштовувати обмін потрібно було зрозуміти яким чином здійснювати синхронізацію номенклатури. Зазвичай синхронізація між 1С:Підприємство і bitrix24 відбувається за унікальним ідентифікатором, але в нашому випадку було по іншому. Проаналізували стан справ з кожним сайтом та з’ясували що два сайти мають код товару з 1С:Підприємство, а третій не має. Зв’язалися з розробниками Бітрікс24 і розробниками сайту, і за допомогою спеціальних сервісів вдалося досягти потрібного результату. А результат такий: В бітрікс переїжджають товари з кодом товару, який ідентичний коду в 1С:Підприємство.

Оскільки була задача використовувати тільки 3 контрагента і не створювати нових, ми змінили програмний код модуля таким чином, щоб він не створював в 1С:Підприємство нових контрагентів а заповнював в замовленні покупця одного з трьох контрагентів, в залежності з якого сайту прийшов замовлення.

Наступний етап – в 1С:Підприємство створили спеціальні поля в документі “Замовлення покупця”, які дозволили нам ідентифікувати самого покупця, попросили розробників Бітрікс24 передавати нам ці поля і прописали прийом цих полів.

Налаштували обмін, і протестували його в потоці замовлень. Дещо поправили в програмному коді 1С:Підприємство і система запрацювала. Потім перенесли свої розробки в робочу базу, налаштували обмін з Бітрікс24 з робочою базою і вуаля – замовлення переїжджають і тепер не потрібно їх створювати вручну.

Що отримав замовник

 

  1. Оператори не витрачають час на створення документів “Замовлення покупця”.
  2. Зникли помилки в замовленнях покупців. Раніше оператор міг внести не той товар, який був зазначений в замовленні на Бітрікс24.
  3. Прискорилося обслуговування клієнтів.

 

Результат відмінний, замовник задоволений !

Поділитися
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Pinterest

Свежие статьи

  • 1С:Підприємство або BAS тормозить. Що робити і як прискорити роботу програми. 23.02.2021
  • Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі. 22.02.2021
  • Як прискорити процес роботи з товарами в 1С:Підприємство чи BAS. Покрокова інструкція. 18.02.2021
  • Як нарахувати зарплату співробітникам за роботи, які вони виконали для клієнтів в програмі “1С:Підприємство” “Управління невелика Фірмою”. 17.02.2021
  • Як планувати зайнятість персоналу в 1С:Підприємство Управління невелика Фірмою (УНФ) Малый бизнес 17.02.2021

Отзывы наших заказчиков

Михайло Гриськов
ПП “Кова” – мережа продуктових магазинів
Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Булелык Ольга Романовна
Запуск та настройка системи виробництва на ТОВ “Проскурів-Агро”
В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з...

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з центральною базою даних. Нарахування зарплати і здача регламентованої звітності робиться швидко. В системі є дуже гнучкі звіти користуватися якими одне задоволення.

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

2.0
2
  • Facebook
Copyright © 2020 Фабрика управління бізнесом. Усі права захищені.

| Політика конфіденційності | | Відмова від відповідальності | | Згода з розсилкою |

  • Головна
  • 1С:Підприємство
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті