Skip to content
  • Про компанію
  • Контакти
  • Вакансії
  • Зворотній зв’язок
  • Facebook
Фабрика Управління Бізнесом
  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті
call+38 (097) 377-02-04
Головна
/
Кейси по 1С та BAS
/
Кейс 6 – Погодження діяльность двох підрозділів у програмі 1С:Підприємство

Кейс.
Як на виробничому підприємстві в програмі 1С:Підприємство “Управління невелика Фірмою для України” погодили діяльність двох підрозділів.

Замовник

Завод з виробництва м’ясних та ковбасних виробів. Виробляється великий спектр ковбасних виробів від сосисок до балика.

Завдання

На заводі з виробництва ковбасних виробів працює програма 1С:Підприємство “Управління невелика Фірмою”, і стало питання про синхронізацію дій двох підрозділів. 

У чому власне саме питання.

Завідувач виробництвом створює план виробництва продукції на поточний день. За день може проводиться багато різної продукції, яка складається з різної кількості м’яса, сала і спецій. Згідно цього плану цех фаршескладання повинен зробити потрібну кількість фаршу. Фарш складається з м’яса і спецій. В цех підвозять раніше замариноване кускове м’ясо, підвозять спеції, і на величезних кутерах (іншими словами м’ясорубках) перетворюють це все в фарш. Сам кутер може за 1 раз зробити 250 кілограм фаршу, це називається “один заміс”. І під кожен такий заміс склад сипучих матеріалів повинен вчасно підготувати набір спецій для кожного замісу. Щоб не виявилося так що роблять фарш для московської ковбаси, і сиплять туди спеції для докторської, вирішено було синхронізувати діяльність цих двох підрозділів між собою.

Рішення

Розробили журнал цеху фаршескладання, в якому відбивається порядок замісів. Кожен заміс має свій номер: 1, 2, 3, 4 і так далі.

Ось так він виглядає:

 

Номер замісуНазва продукціїВиконано
1МосковськаТак
2МосковськаНі
3ДокторськаНемає

Мастер цеха фаршескладання працює з цим журналом і після того як заміс виконаний, відвантажує його в цех формування і встановлює ознака “Виконано”. Таким чином він підтверджує що конкретний заміс готовий.

А на складі сипучих матеріалів зробили так само спеціальне робоче місце “Журнал цеху сипучих матеріалів”. Він дуже нагадує журнал для цеху фаршескладання, тільки там додали колонку “Спеції підготовлені”, щоб люди бачили під який заміс вони підготували спеції. 

Ось так виглядає цей журнал:

 

Номер замісуНазва продукціїВиконаноСпеції підготовлені
1МосковськаТакТак
2МосковськаНіТак
3ДокторськаНіНі

Співробітники складу сипучих матеріалів таким чином повністю бачать що відбувається в цеху фаршескладання і готують спеції під кожен заміс.

Для прискорення підготовки сипучих матеріалів зробили наступне:

По подвійному кліку на потрібному замісі відкривається новий документ “Переміщення товарів”. У документі автоматично заповнюється склад відправник, склад одержувач і перелік спецій, які потрібно підготувати із зазначенням необхідної кількості. 

Ось як це виглядає схематично:

Склад відправник = Склад сипучих матеріалів

Склад одержувач = Склад цеху фаршескладання

Номер замісу = 3

Продукція = Докторська

Список матеріалів:

НоменклатураКількість плановаКількість фактична
Сіль1,3
Перець чорний мелений0,25

 

Співробітник бачить перший рядок, бере сіль, зважує її на терезах, потім сканує штрих код солі, програма шукає матеріал, якому відповідав би відсканований штрихкод. Потім шукає цей матеріал в списку матеріалів і автоматично бере вагу з ваг. Так відбувається з кожним матеріалом. Після того як всі матеріали зібрані, відбувається контроль розбіжностей плану і факту і документ проводиться в разі, якщо розбіжності менше 1%.

Далі спеції пересипаються в візок, на саму візок чіпляється табличка з номером замісу і візок зі спеціями перевозиться в цех фаршескладання, і спеції засипають в кутер, коли підходить час цього замісу.

Що отримав замовник

 

Після того як ми виконали таку настройку набагато спростилася життя в цеху фаршескладанняі на складі сипучих матеріалів. Вони тепер працюють в тандемі як єдине ціле. Тепер вже ніяк не вийде в московську ковбасу засипати спеції для докторської. 

Таким чином позбулися зайвих витрат в разі якщо переплутають спеції і прискорили процес виробництва, так як спеції подавалися вчасно.

 

Це гарний приклад, і якщо у вас в виробничих підрозділах твориться подібне, щоб ваше виробництво працювало як годинник, потрібно продумати весь процес, прописати його на папері і організувати щось подібне у вашій програмі.

Поділитися
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Pinterest

Свежие статьи

  • Як створити чисту базу BAS 19.08.2021
  • Відмінності файлової і клієнт серверної версії BAS. Що обрати. 17.08.2021
  • BAS тормозить. Що робити і як прискорити роботу програми. 23.02.2021
  • Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі. 22.02.2021
  • Як прискорити процес роботи з товарами в BAS. Покрокова інструкція. 18.02.2021

Отзывы наших заказчиков

Михайло Гриськов
ПП “Кова” – мережа продуктових магазинів
Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Булелык Ольга Романовна
Запуск та настройка системи виробництва на ТОВ “Проскурів-Агро”
В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з...

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з центральною базою даних. Нарахування зарплати і здача регламентованої звітності робиться швидко. В системі є дуже гнучкі звіти користуватися якими одне задоволення.

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

2.0
2
  • Facebook
Copyright © 2020 Фабрика управління бізнесом. Усі права захищені.

| Політика конфіденційності | | Відмова від відповідальності | | Згода з розсилкою |

Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з політикою конфіденційності і надаєте дозвіл на встановлення Cookies

  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті