Впровадження “1С:Підприємство”
“Управління торгівлею” в мережі магазинів взуття.
Замовник
Мережа магазинів з продажу взуття. Мережа нараховую 5 магазинів.
Завдання
Звернувся замовник з такою проблемою. Є у них 5 магазинів. На кожному магазині є стара програма “1С:Підприємство” і є центральний комп’ютер де також встановлено 1С:Підприємство. Поточна програма застаріла, знята з підтримки і обмін з базами займає багато часу, так як доводиться інформацію передавати флешками. Собівартості не видно. Товари ідентичні і часто зустрічаються дублі. Торгівля не автоматизована через що продавці роблять багато помилок.
Рішення
Класичний випадок, коли програма не настроєна належним чином. Виходячи даних я прийняв рішення розгорнути в мережі магазинів програму “1С:Підприємство” Управління торгівлею”. Вірніше сказати, це вже була програма “BAS Управління торгівлею”. Так як цей вид бізнес не сильно вимогливий до постійного наявності інтернету, так як черга не стоїть в магазині, я прийняв рішення встановити її в хмарі на окремому сервері, щоб можна було працювати з програмою з будь-якого місця де є інтернет.
Замовник погодився і почалися роботи.
Купили програму “BAS Управління торгівлею”, встановили на сервер в хмарі, налаштували доступ до програми з безпечного каналу, встановили програму на кожному магазині і підключили до бази даних із хмари, придбали 5 сканерів штрих-кодів (ми як то тестували різні сканери та вибрали найбільш підходящий). Придбали принтер друку етикеток, на якому згодом замовник друкував етикетки і клеїв їх на товар. На етикетці було роздруковано штрих код товару, його артикул і назва. Згідно знятої з замовника інформації налаштували базу даних на роботу п’яти магазинів. Створили користувачів, призначили паролі і створили права доступу. Налаштували програму на кожному комп’ютері на роботу в режимі робочого місця касира. Створили макет етикетки і цінника.
Виконали вивантаження товарів зі старої бази. Так само вивантажили ціни і залишки товарів і завантажили дані в нову базу “BAS Управління торгівлею”. Ніякі обміни налаштовувати не було необхідності, тому що всі магазини працювали в одній базі даних.
Замовник попросив знайти спосіб здешевити процес впровадження і йому була запропонована функція, згідно з якою він навчився у нас і запускав кожен магазин самостійно і навчав своїх продавців.
Ми продемонстрували замовнику як працювати в програмі “BAS Управління торгівлею”, показали як оприбуткувати товар від постачальника, як розцінювати, як продавати, як робити повернення та інше.
Призначили дату запуску програми в роботу і в день запуску вранці перенесли товари і залишки в нову базу. Грубо кажучи, ми виконали всі технічні роботи по запуску, а власник бізнесу самостійно запустив програму на кожному з магазинів по черзі та завдяки цьому заощадив кошти.
Після запуску замовник замовив розробку кількох звітів для того щоб робити більш глибокий аналіз того що продається, ми створили нові звіти і помістили їх в програму.
От і все. Вийшло дуже просто і швидко.
Що отримав замовник
- Єдиний інформаційний простір для всієї торгової мережі – зменшились витрати на супровід програми та на виконання обмінів.
- Автоматизований процес торгівлі в кожному магазині – Сканера штрихкодів та етикетки дозволили зменшити пересортицю та прискорити процес обслуговування клієнтів.
- Спростилося управління магазинами – замовник з однієї бази даних “BAS Управління торгівлею” керує усіма магазинами і не витрачає так багато часу як раніше.
- Після закінчення місяця замовник отримує звіт про валового прибуток. Крім того вносить затрати і отримає звіт “Фінансовий результат”, у якому відображається стан підприємства по кожному підрозділу.
- Клієнти отримує в руки чек на покупку, що підвищує їх лояльність.
- Проста процедура переміщення товарів з одного магазину на інший. Це дозволило підвищити продуктівність продавців.
- Вивільнили час власника бізнесу. Управління не забирає стільки часу скільки раніше. Це дуже важливо, оскільки цей час можно використати на відпочинок і на розвиток нових напрямків.
Дес через 2 місяці після запуску замовник зателефонував мені і подякував за успішно запущену програму, сказав що завдяки програмі він продав на багато більше товару чим раніше. А як це приємно, коли замовник приносить тобі французький коньяк і дякує за виконану роботу, ви напевно здогадуєтеся.