Skip to content
  • Про компанію
  • Контакти
  • Вакансії
  • Зворотній зв’язок
  • Facebook
Фабрика Управління Бізнесом
  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті
call+38 (097) 377-02-04
Головна
/
Кейси по 1С та BAS
/
Кейс – 11 – позбулися пересортиці на складі та збільшивши обсяг продажів

Як ми допомогли замовнику позбутися пересортиці на складі, тим самим збільшивши обсяг продажів на 5,6% і збільшили лояльність клієнтів.

 

Використовувана програма “1С:Підприємство” “Управління торгівлею”.

Замовник

 

Торговельне підприємство, яке продає оптом електротехнічну продукцію

Завдання

 

Замовник звернувся з проблемами:

  • Велика пересортиця на складі. 
  • До покупця приїжджає товар, якого вони не замовляли, а в документах той який замовляли.
  • Витрачається час на усунення помилок складу, а саме – на створення зворотних накладних, розміщення товарів на складі, утрясання ситуації з покупцем, переробку видаткових накладних.
  • Покупці зляться на те що таких ситуацій багато.
  • Це призводить до штучного недопродажу.

Аналіз ситуації показав наступне. Комірники відбирали товар, і відбирали не той товар, який був у видатковій накладній. Потім товар привозили до покупця автомобілем, покупець звіряв видаткову накладну з тим що приїхало. У процесі перевірки він не знаходив там товари які замовляв, а замість них були товари які він не замовляв. І це були дуже часті ситуації. Водій забирав зайвий товар назад, потім переробляли видаткову накладну, і це призводило до того, що продажі були штучно зменшувалися, менеджери витрачали багато часу на укладання ситуацій, товари губилися і клієнти нервували.  

У процесі аналізу з’ясувалося, що не всі товари у програмі “1С:Підприємство” “Управління торгівлею” мають штрих код і замовник не захотів штрих кодувати товар, на якому немає власного штрих-коду.

Якби була можливість роздруковувати штрих коди на ті товари на яких немає власного штрих коду, я б пішов іншим шляхом, але в цьому випадку мною була запропонована методологія роботи складу і розроблено доповнення до програми “1С:Підприємство” “Управління торгівлею”

Рішення

 

Що було запропоновано.

  1. Створити на складі комірочну систему зберігання, це коли товар лежить кожен в своїй комірці. “1С:Підприємство” “Управління торгівлею” дозволяє це зробити в базовій функціональності.
  2. Зробити класифікацію комірників: Зав склад, комірник 1 категорії (це людина яка розбирається в асортименті), комірник 2 категорії (людина яка не розбирається в асортименті або розбирається слабо). Присвоїти кожному працівникові склад свій власний штрих код.
  3. Розмістити товари фізично кожен в окремій комірці (прийшли саме до цього варіанту).
  4. Зробити інвентаризацію товару.
  5. При надходженні товару від постачальника товар по осередках розкладають тільки комірники 1 категорії. Тому що вони розбираються в асортименті. Розкладка товару здійснюється по роздрукованої складської накладної із зазначенням місць зберігання (осередків).
  6. Відвантаження товару здійснюється за допомогою роздрукованої складської накладної, на якій вказані складські осередки в 3 етапи.
    1 етап – складання товару по складської накладної – виконується комірником 2-ї категорії.
    2 етап – перевірка і упаковка товару – виконується комірником 1-ї категорії
    3 етап – підтвердження відвантаження в момент завантаження товару в автомобіль – виконується зав складом.

Розповім про сам процес докладніше.

 

  1. Створити на складі комірочну систему.
    Склали топологію складу, тобто створили його структуру, відокремили осередки один від одного. Розбили склад на секції: А, Б, В, Г. На кожному стелажі повісили великий аркуш паперу з його номером, на кожному ряду стелажа прикріпили менший аркуш паперу з номером стелажа. Причому таблички зробили кольоровими. Перший поверх – біла табличка. Другий поверх – блакитна. Третій поверх – світло зелена, Четвертий поверх – світла червона. Зробили це для того, щоб людина бачила цифру 3 і відразу розумів що буде зелений колір.
    І пронумерували кожну комірку, повісивши під нею аркуш паперу з її номером.
    Так зробили для всього складу. Потім внесли топологію складу в програму “1С:Підприємство” “Управління торгівлею”. Для цього там є спеціальна обробка “Генерація топології складу”. Тепер кожна комірка на складі має свою адресу. Приклад: А.3.2.14. Де А – секція А складу, 3 – номер стелажа в цій секції, 2 – номер полиці на стелажі, 14 – номер комірки. Завдяки тільки цьому ми отримали повний порядок на складі. Всі товари лежать в відведених для них осередках.
  2. Розділили всіх співробітників складу на 3 категорії. Зав складом, комірник 1 категорії, комірник 2 категорії. Зав складом знаходиться в кожному зі складів і це по суті керівник складу. Він формує завдання на відвантаження комірника і підтверджує завантаження товару в автомобіль. Комірник 1 категорії це фахівець, який досконально розбирається в асортименті компанії, знає відмінності товарів один від одного і за зовнішнім виглядом товару може визначити що це за товар. Комірник 2 категорії це людина, і який може взагалі не розбиратися в асортименті, його завдання пересуватися по складу і збирати товари згідно завдання на складання. Кожному працівнику складу було присвоєно штрих-код і роздрукований бейджик. Для чого бейджики, розповім трохи пізніше.
  3. Зробили повну інвентаризацію товарів щоб вирівняти залишки. Це було необхідно зробити, так як була пересортиця.
  4. Процес надходження товару від постачальника: менеджер в офісі створює прибуткову накладну. Потім зав складом створює прибутковий ордер на товари і роздруковує складську накладну на прийом товару. У складської накладної перелік товару з кількістю і осередками. Комірник 1 категорії починає процес прийому, перевіряє кожен товар за кількістю і якістю, і за допомогою комірників 2 категорії розміщує товар в конкретних осередках.
  5. Відвантаження товару. Менеджер в офісі формує видаткову накладну, на підставі видаткової накладної завскладом створює документ “видатковий ордер на товари” та роздруковує завдання на відвантаження, в якій розташовані перелік товарів, кількість і осередки. Далі відбувається складання товару, яка виконується комірником 2-ї категорії. Після того як весь товар за завданням зібраний, комірник бере свій бейджик, підходить до комп’ютера, сканує штрих-код з завдання на відвантаження і відразу ж сканує свій власний штрих-код. Таким чином в програмі “1С:Підприємство” “Управління торгівлею” фіксується комірник, який зібрав товар. Завдання на відвантаження переходить в статус “до перевірки”
  6. 2 етап – перевірка і упаковка товару – виконується комірником першої категорії. Він звіряє зібраний товар з товаром, який вказаний в завданні на відвантаження. Після успішної перевірки, він упаковує товар і готує його до навантаження. Коли все підготовлено, він сканує штрих-код з завдання на відвантаження і відразу сканує свій власний штрих-код. При цьому в програмі “1С:Підприємство” “Управління торгівлею” фіксується співробітник, який виконав перевірку товару. Завдання на відвантаження переходить в статус “до відвантаження”.
  7. 3 етап – підтвердження відвантаження. Завскладом бере зібраний товар, вантажить його в автомобіль, сканує штрих-код завдання на відвантаження, потім власний штрих-код і цим переводить завдання на відвантаження в стан “відвантажено”. Усе. Процес відвантаження товару завершився.

Що отримав замовник

 

  1. Прибрали пересортицю на складі. Ії тепер взагалі немає. Допомогла прграма “1С:Підприємство” “Управління торгівлею”.
  2. Покупець отримує замовлений товар і нічого іншого. – Зменшили витрати часу на усунення проблем, які виникали, коли привозили не той товар.
  3. Збільшили продажу приблизно на 5% – 6 % завдяки тому що менеджери вивільнили час і стало менше повернень.
  4. Покупці стали лояльніше ставитись до компанії.
  5. Є повна історія відвантаження товару. Хто відвантажував, хто перевіряв. В любтий час можно подивитись цю інформацію.

Як бачите нічого складного тут немає, все дуже просто. І дуже часто такі прості речі приносять чудові результати. Причому кількість комірників не збільшилася, замовник виконує ці операції тим же персоналом що і до цього. Результати вражаючі, погодьтеся. І це все можливо при використанні “1С:Підприємство” “Управління торгівлею”.

Поділитися
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Pinterest

Свежие статьи

  • Як створити чисту базу BAS 19.08.2021
  • Відмінності файлової і клієнт серверної версії BAS. Що обрати. 17.08.2021
  • BAS тормозить. Що робити і як прискорити роботу програми. 23.02.2021
  • Як утримати замовника, або що треба зробити щоб замовник працював з вами довго. Дізнайтеся секрет і застосуєте його в своєму бізнесі. 22.02.2021
  • Як прискорити процес роботи з товарами в BAS. Покрокова інструкція. 18.02.2021

Отзывы наших заказчиков

Михайло Гриськов
ПП “Кова” – мережа продуктових магазинів
Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Мені в роздрібному бізнесі важлива швидкість реагування в разі виникнення проблем. Тут мені допомагають дуже оперативно.

Гриськов Михайло - директор

Булелык Ольга Романовна
Запуск та настройка системи виробництва на ТОВ “Проскурів-Агро”
В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з...

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

В Фабриці управління бізнесом дійсно працює команда професіоналів. Автоматизувавши компанію ми отримали повний контроль над кожним етапом виробництва продукції, синхронізували один з одним багато ділянок виробництва. Всі філії працюють з центральною базою даних. Нарахування зарплати і здача регламентованої звітності робиться швидко. В системі є дуже гнучкі звіти користуватися якими одне задоволення.

Булелик Ольга Романівна - головний бухгалтер

2.0
2
  • Facebook
Copyright © 2020 Фабрика управління бізнесом. Усі права захищені.

| Політика конфіденційності | | Відмова від відповідальності | | Згода з розсилкою |

Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з політикою конфіденційності і надаєте дозвіл на встановлення Cookies

  • Головна
  • BAS
  • Послуги
  • Розробки
  • Кейси
  • Статті